12/4/11

ΟΛΓΑ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ - ΕΤΗΣΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΟΞ


Οι προβληματισμοί και οι θέσεις της κ.Κεφαλογιάννη υπευθύνου του τομέα Τουριστικής Ανάπτυξης της Ν.Δ., παρουσιάσθηκαν στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση της Π..Ο.Ξ
Αναφέρθηκε στις συγκυρίες που διαμορφώνονται στην ευρύτερη γειτονιά μας οι οποίες μπορούν να επηρεάσουν θετικά την επισκεψιμότητα στην Ελλάδα.Για το έλλειμμα προβολής της Χώρας, ανέφερε χαρακτηριστικά:
"Μπορεί το τουριστικό ρεύμα προς τη χώρα μας να αυξηθεί, πρόκειται όμως για καθαρά συγκυριακό φαινόμενο.
Και αυτό επιβεβαιώνει ένα σημαντικό έλλειμμα μακροπρόθεσμης στρατηγικής για τον τουρισμό.
Πρωτίστως, χρειάζεται ένα πρόγραμμα επικοινωνίας και προβολής με στόχους, χρονοδιάγραμμα και αυστηρούς μηχανισμούς αξιολόγησης αποτελεσμάτων. Φέτος η Χώρα μας αποφάσισε να πάει στην παγκόσμια έκθεση του Βερολίνου χωρίς κεντρικό μήνυμα και χωρίς καμπάνια.
Η ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, υποστηρίζει ότι έχει παρέλθει η εποχή της επικοινωνίας με τα παραδοσιακά μέσα.
Αρκείται σε νέες μορφές επικοινωνίας χωρίς κόστος. Επιτρέψτε μου να διατυπώσω τις επιφυλάξεις μου με αυτή την τακτική. Αν ήταν έτσι καμία εταιρία δεν θα διαφήμιζε ποτέ τα προϊόντα της και θα της αρκούσαν το youtube και το facebοok. Οι νέες τεχνολογίες, σαφώς παίζουν σημαντικό ρόλο.
Υπό την προϋπόθεση όμως, ότι πίσω από όποιες τεχνολογικές εφαρμογές υπάρχει μια συγκεκριμένη στρατηγική επικοινωνίας.
Στρατηγική που σαφώς περιλαμβάνει και τα παραδοσιακά μέσα. Δεδομένου ότι αυτή σήμερα απουσιάζει, οφείλουμε να κρούσουμε τον κώδωνα του κινδύνου, ότι οι πρωτοβουλίες του facebook και του twitter, όσο καλές και αν είναι, όπως επίσης η αντίληψη ότι η Ελλάδα είναι από μόνη της brand name, άρα δε χρειάζεται διαφήμιση, αποτελούν επιλογές υψηλού ρίσκου.
Να θυμίσω δε, ότι την ίδια στιγμή που μειώνεται η επικοινωνία, η Ελλάδα, συνεχίζει να βρίσκεται στο επίκεντρο της διεθνούς επικαιρότητας, λόγω της κρίσης και της έκρυθμης κοινωνικής κατάστασης που αυτή προκαλεί. Δυστυχώς, τα αποτελέσματα δικαιολογούν τους φόβους μας.
Σε πρόσφατη έρευνα του BBC WORLD NEWS η Ελλάδα αναφέρεται ως «falling star», πέφτοντας από την 14η στην 22η θέση της λίστας με τα brand των χωρών.
Στρατηγική και Επικοινωνία λοιπόν… αυτή είναι άμεση προϋπόθεση, τη δεδομένη αυτή στιγμή για να τονωθεί ο ελληνικός τουρισμός. Πρέπει να φροντίσουμε την εικόνα μας. Δε μπορούμε να αφήνουμε να διαμορφώνουν την εικόνα της Ελλάδας τα ξένα ΜΜΕ και οι tour Operators. Χρειάζεται διαφήμιση, που να αναδεικνύει τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, όπως είναι τα ποιοτικά ξενοδοχεία, η φύση, οι αρχαιολογικοί χώροι, οι παραδοσιακοί οικισμοί, η γαστρονομία μας."
Εκφράζοντας τέλος την ανησυχία της για τα αποτελέσματα της αδρανούς παρουσίας μας , τόνισε πως επιτέλους, δεν μπορούμε να περιμένουμε να μας ευνοεί ες αεί η συγκυρία.
Δε μπορούμε να πάμε μακριά με πολιτικές του «βλέποντας και κάνοντας».
Χρειάζεται να ληφθούν άμεσα μέτρα που θα τονώνουν την ανταγωνιστικότητά μας.
Θα βελτιώνουν την εικόνα μας και θα μας επιτρέπουν να διεκδικήσουμε στο μέλλον με αξιώσεις, μεγαλύτερο μερίδιο της τουριστικής αγοράς.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger