21/8/12

Παραπληροφόρηση... για το αεροδρόμιο Καλαμάτας;


Στο έγκριτο δημοσιογραφικό πόρταλ moriasnews , σήμερα δημοσιεύθηκε μία ανάρτηση που εμφανώς παραπέμπει σε ενόχληση της Περιφέρειας Πελοποννήσου για το θόρυβο που δημιουργήθηκε σχετικά με τον Αερολιμένα Καλαμάτας.
Το δημοσιογραφικό team του πόρταλ, ίσως λόγω ελλιπούς ενημέρωσης ,ανέδειξε ορισμένα θέματα που δεν είναι ακριβώς έτσι όπως αναγράφονται .
Ανταπάντησα στη λογική του συγκεκριμένου άρθρου , με τα όσα υποστηρίζω εδώ και δύο χρόνια. Παρά ταύτα θεωρώ το συγκεκριμένο πόρταλ ως ένα δυνατό και αξιόπιστο μέσο ενημέρωσης της Πελοποννήσου και πιθανόν η συγκεκριμένη ανάρτηση να έρχεται σε απάντηση του δικού μου δημοσιεύματος στο ίδιο μέσο, σχετικά με το ίδιο θέμα και με τίτλο :
ΕΜΜΕΝΕΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΣΤΗΝ ΤΡΙΠΟΛΗ;
Βέβαια η ελεύθερη διακίνηση ιδεών , απόψεων και θέσεων είναι ένα επίτευγμα της δημοκρατίας και δεν επηρεάζει κατ΄ελάχιστον το σεβασμό μου στις σοβαρές δημοσιογραφικές προσπάθειες!

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΜORIASNEWS ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ :
Εχει ανοίξει μία συζήτηση εντελώς λαϊκιστική και αποπροσανατολιστική σχετικά με τα αεροδρόμια της Καλαμάτας και της Τρίπολης.
Η Καλαμάτα έχει ένα αεροδρόμιο που χρειάζεται πολλά πράγματα για να αναδείξει ένα χαρακτήρα διεθνή.
Η Τρίπολη φιλοδοξεί να μετατρέψει το στρατιωτικό αεροδρόμιο σε πολιτικό το οποίο θα έχει ειδικές λειτουργίες.
Σε καμία περίπτωση δεν επηρρεάζει το ένα αεροδρόμιο το άλλο.
Δεν υπάρχει ούτε ΕΝΑ ΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ που να συμφωνεί ότι το αεροδρόμιο της Καλαμάτας θα χάσει έστω και το ελάχιστο απο όσα έχει σήμερα.
Απεναντίας το επιχειρησιακό σχέδιο της Περιφέρειας προβλέπει την μετατροπή του σημερινού αεροδρομίου της Καλαμάτας που στερείται υποδομών και υπολειτουργεί σε διεθνή αερολιμένα.
Το αεροδρόμιο Τρίπολης θα δέχεται μόνο μικρά αεροπλάνα εταιρειών χαμηλού κόστους και σε καμία περίπτωση δεν θα ανταγωνισθεί σε κανένα επίπεδο την Καλαμάτα.
Δεν μπορεί πρακτικά να την ανταγωνιστεί. Θα προσθέσει όμως στην Πελοπόννησο ένα ακόμα όπλο ανάπτυξης σε ένα εξαιρετικά ευαίσθητο τομέα..!
Ηδη 15.000.000 ευρώ μέσω ΕΣΠΑ έχουν ήδη δεσμευτεί απο τον Τατούλη και θα πέσουν όλα για να βελτιωθούν οι υποδομές της Καλαμάτας και να γίνει το αεροδρόμιο σύγχρονο.
Και επιπλέον 1,5 εκ. ευρώ έχουν ήδη δεσμευτεί για να φτιαχθεί ο κόμβος του αεροδρομίου
Ας μας πεί κάποιος απο τους λαϊκιστές έστω και ένα παράδειγμα με το οποίο να θίγεται το αεροδρόμιο της Καλαμάτας.
Δεν υπάρχει..!
Μόνο διάθεση για γκρίνια υπάρχει…!
Και για παραπληροφόρηση…!!!


ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ 
 Επειδή προσφάτως έχω αρθρογραφήσει για το ζήτημα του Αερολιμένα Καλαμάτας και θεωρώ ότι οι αιχμές για λαϊκισμό κατευθύνονται στα όσα έχω υποστηρίξει , θα ήθελα να ενημερώσω το συντάκτη του άρθρου ο οποίος ως φαίνεται δεν έχει τη σωστή πληροφόρηση, πως ο αερολιμένας Καλαμάτας είναι ήδη ΔΙΕΘΝΗΣ και δεν υπολειτουργεί , αλλά λόγω της  συνεχούς αυξανόμενης κίνησης επιβάλλεται η βελτίωση των υποδομών του.
Επίσης ουδεμία διάθεση για γκρίνια υπάρχει , ούτε φυσικά για παραπληροφόρηση αλλά για εποικοδομητική κατάθεση άποψης που θεωρώ ότι ήταν τεκμηριωμένη σε ότι αφορά τα στοιχεία για τις ελλείψεις , τις προοπτικές και τις δυνατότητες των δύο αεροδρομίων. Άλλωστε οι μελέτες για την επέκταση του Αεροδρομίου Καλαμάτας και της ενίσχυσης των υποδομών του , προϋπήρχαν του κ.Τατούλη και της σημερινής Περιφερειακής Αρχής.
Θεωρώ ως πολύ σωστή τη συνέχιση των προσπαθειών των προηγουμένων αυτοδιοικητικών Αρχών.
Ακούγεται ότι δε θα είναι ανταγωνιστικό το αεροδρόμιο Τρίπολης με αυτό της Καλαμάτας και διαφωνώ ,διότι από τώρα βλέπουμε την απροθυμία υποστήριξης του ήδη υπάρχοντος αερολιμένα Καλαμάτας σαν να υπάρχει ανταγωνιστική διάθεση ,πριν καν τη λειτουργία του ετέρου Αερολιμένα .
Ερωτώ λοιπόν , γιατί δεν αξιοποιείται το ενδιαφέρον των δύο μεγάλων αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους ( RYANAIR και EASY JET) για το αεροδρόμιο Καλαμάτας; Γιατί αφήνουμε ανεκμετάλλευτες αυτές τις ευκαιρίες;
Άλλωστε ο  Μοριάς έχει περισσότερη ανάγκη από τη βελτίωση των οδικών υποδομών του και κυρίως στα εσωτερικά οδικά δίκτυα των τουριστικών περιοχών, αλλά και άλλων δράσεων που θα ενισχύσουν την αειφορία και λιγότερο την ικανοποίηση παλαιότερων σχεδιασμών που επέβαλαν οι τότε συνθήκες ,για την ύπαρξη δύο αεροδρομίων .
Σε απόσταση 80 χιλιομέτρων , με σύγχρονο μάλιστα αυτοκινητόδρομο αυτό φαντάζει ως υπερβολή και μόνο .
Αντωνία Μπούζα
Πρώην ΝομΣύμβουλος
και Πρώην Πρόεδρος ΝΕΤΠ Μεσσηνίας

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger